ברזילוקו
השאר פרטים
התקשר עכשיו: 052-8751079
או השאירו הודעה ונחזור אליכם בהקדם
להקה ברזילאית לאירועים

להקה ברזילאית לאירועים

להקה ברזילאית לאירועים היישר מברזיל מגיעה לעשות לכם אירוע "סססוף" בניחוח הקרנבל. רוצים לקבל אווירה אחרת? רוצים שהקהל יעמוד על הרגליים? חוויה בלתי נשכחת כבר אמרנו?

אז קדימה! ברזילוקו משדרגת את קבלת הפנים ורחבת הריקודים לאין שיעור. כאשר חלק מהקהל היה בברזיל והחלק השני חולם להיות שם, כל שנותר הוא להזמין את ברזיל אליכם לאירוע. להקה איכותית, המורכבת מאומנים ברזילאים וירטואוזים בתחומם, תעשה את העבודה ותביא את ברזיל על מיטב נופיה לאירוע שלכם. את ההרכב והצבע שלה באירוע שלכם, אתם תוכלו לקבוע.

אפשר להרכיב מופעים שונים לאירוע כי ללהקה יש מספר רב ומגוון של מופעים וצוותים, החל מהרכב ברזילאי, מופעי שירה בסגנונות שונים, מופעי תיפוף ברזילאי וכלי הקשה מסורתיים, רקדניות אקזוטיות שיקפיצו את האורחים, קבלות פנים ייחודיות ועוד.

ההחלטה הפשוטה מתחילה כאן: 052-8751079 החליטו להתקשר והשאר כבר בידיים שלנו!

נכון שאנחנו לא בברזיל, ונכון שהערב שלכם אינו ברזילאי ונכון שאי אפשר לנגן ערב שלם מוסיקה לטינית אך "קפיצה" קטנה (ומשמעותית) לברזיל תכניס ניצוץ וצבע ייחודי שיגרום לקהל לקום על הרגלים ולקבל "הצגה" שלא תשאיר אף אחד אדיש.

בכל אירוע יש אולם או גן יפה, אוכל טוב, דיג'יי וצלם אך הלהקה הברזילאית לא ניתן לראות בכל אירוע. בסופו של דבר, אם חושבים על העניין אז מה שהאורחים שלכם יזכרו מהאירוע זה השמחה והבלאגן ברחבת הריקודים, האנרגיה וכמובן שלא ישכחו את כאבי הרגליים שעבדו שעות נוספות. אם הם עייפים מהאירוע וכמובן שהם שתלו קצת, זה יהיה מושלם מבחינתכם לדאוג להם לשירותי הסעות לחתונה, על חשבונכם. ככה האורחים שלכם נהנים, ממופע רקדניות מהמם, אלכוהול משובח והגעה בטוחה הביתה.

אנו בברזילוקו דואגים לייבא כל שנה תלבושות אותנטיות היישר מהקרנבל של ריו דה ג'ניירו ולנו מגוון התלבושות הגדול והיפה בארץ. בנוסף לתלבושות הסמבה של הלהקה מחליפים האומנים מספר תלבושות במהלך האירוע וכך שומרים על אווירה צבעונית ותוססת ברחבת הריקודים.

את הרקדניות הברזילאיות ילוו מתופפי בטוקדה ברזילאית אשר מנגנים על תופים ברזילאים אותנטיים כגון סורדו, קאיישה, רפיקי, שוקליו ויצבעו את האירוע במגוון מקצבים דרום אמריקאים וישתלבו על המוסיקה שינגן הדיג'יי.

למה לטוס לברזיל אם את הקרנבל בארץ ניתן להתחיל

ישראלים רבים טסים לברזיל כדי לראות הופעות של להקות ברזילאיות. הישראלים אוהבים לשמוע ולחוש את המוזיקה, הקצב והשמחה הברזילאית אשר לה קווים דומים עם המוסיקה הפופ- מזרחית. מה שמייחד הופעה של להקה לאירועים הוא הניסיון הרב, הגישה המדויקת לקהל והעבודה המשותפת ברחבת הריקודים. האומנים מכירים היטב אחד את השני ומבינים את המחויבות של הלהקה להצלחת האירוע.

כאשר הלהקה "פורצת" לרחבת הריקודים יש לה את כוח הקבוצה ואת הייחודיות הקסומה של כל אומן בנפרד אשר מביא עמו את האותנטיות ואת הקסם של המדינה הגדולה והתוססת ביותר ביבשת דרום אמריקה. כאשר מזמינים להקה לאירוע, מקבלים הופעה חיה, עם כל התלבושות האותנטיות של הקרנבל, מופעי קצב ומופעי אווירה וכל שנותר זה לעצום את העיניים ולהרגיש ב-ר-ז-י-ל