ברזילוקו
השאר פרטים
התקשר עכשיו: 052-8751079
או השאירו הודעה ונחזור אליכם בהקדם
זמר ברזילאי לאירועים

זמר ברזילאי לאירועים

אם אתם מחפשים אטרקציה מעולם אחר, כזו ש"תעיף" את הקהל למחוזות הקצב והשמחה ותמלא את האירוע באנרגיה ייחודית אז תרשו ללהקה הברזילאית לקנות לכם כרטיס טיסה במחלקה ראשונה לברזיל...

זמר ברזילאי ברמה בינלאומית אשר הופיע ברחבי העולם עם ניסיון עצום על רחבות הריקודים ועם תשוקה ברורה לקצב ושמחה יכניס את הקהל ל MOOD הנכון. הזמר הברזילאי שר שירים קצביים בסגנון רגאטון וסמבה. כריזמה לצד כישרון והתלהבות לצד מקצועיות גורמים לזמר הברזילאי של ברזילוקו להיות הדבר החם של עולם החתונות והאירועים.

לקבלת חוויה מושלמת ומטריפת חושים באירועים, מלווים את הזמר הברזילאי מוזיקאים נוספים, מתופפי בטוקדה ורקדניות ברזילאיות.  במציאות בה אנו חיים, בה לקהל הישראלי יש חיבור כמעט טבעי למוסיקה הברזילאית לטינית ולהרכבים מוסיקליים המנגנים סמבה ובוסה נובה, מתחבר הקהל באירועים באופן טבעי ואמיתי לקצב ולשירה של הזמר הברזילאי.

כאשר המוסיקה זורמת בעורקים

הגוף ניזון מצלילים אז יודעים שמדובר במקצוענים. זמר ברזילאי אותנטי לאירועים שגדל והתחנך ברחובות הקצב של ריו דה ג'ניירו הוא ה"דבר האמיתי". אין "ליד" ואין "כמעט". הופעה ברזילאית שנוחתת בכל הכוח היישר באירוע שלך.  השירה בסגנון הלטיני ברזילאי דורשת אומנות מיוחדת. לא קל לאחוז במיקרופון ולשיר. אבל הרבה יותר קשה, על גבול בלתי אפשרי, לעשות מוסיקה ברזילאית אם לא נולדת בברזיל ולא עברת ילדות מוסיקלית עשירה בצלילים והופעות. 

התפקיד של זמר ברזילאי לאירועים, הוא לא רק לשיר ולנגן. התפקיד העיקרי הוא להרגיש את הקהל, לרגש אותו ולתת למוזמנים טעימה (חריפה) מהתרבות המוסיקלית התוססת של ברזיל והארצות הלטיניות. את הזמר הברזילאי ילוו אומנים נוספים. לעיתים הרכב ברזילאי מלא ולעיתים חלקי. 

הנגנים של הלהקה שלנו לאירועים הינם שונים ממוסיקאים "רגילים" הן מבחינת הויזואליות שלהם והן מבחינת כליי הנגינה הייחודיים. תופי הבטוקדה הברזילאית מפיקים צלילים שונים ממערכת תופים סטנדרטית, גם טכניקת הנגינה אינה זהה ודורשת יכולות מיוחדות המותאמות לעולם הקצב הלטיני והברזילאי.
בכל אירוע שבו עולה הצורך בלהקה מיוחדת כמו ברזילוקו עולה גם הצורך במשקאות אלכוהולים איכותיים בדרינק סנטר תוכלו לקבל מענה על עיניין זה, תוכלו לרכוש מגוון מבצעי וויסקי באיכות הגבוהה ביותר ושלל משקאות חריפים אחרים.

מוסיקה סוחפת, ויזואליות מרשימה, ויכולת בימתית חסרת פשרות= ברזילוקו.  כבר אמרנו שהזמר הברזילאי הוא קצת "לוקו" ?!