ברזילוקו
השאר פרטים
התקשר עכשיו: 052-8751079
או השאירו הודעה ונחזור אליכם בהקדם
להקה לקבלת פנים

להקה לקבלת פנים

יוצרים ביחד זיכרונות בלתי נשכחיםהחלטתם ליצור אירוע מיוחד ושונה - אירוע שיישאר חרוט בזיכרון של האורחים- אנחנו לגמרי בעד.
נשאלת השאלה- איך לבחור להקה לקבלת פנים שתרגש את המוזמנים ושתשאיר הכי הרבה רושם?
ללהקה יש שתי מטרות עיקריות: ליצור אווירה סוחפת שתמשוך את האורחים לאווירת החגיגה ולייחד את האירוע משאר האירועים ואת קבלת הפנים משאר חלקי האירוע.

שלב א: בוחרים אווירה לקבלת הפנים- כדי להשיג מטרות אלו אתם צריכים להחליט איזו אווירה לדעתכם תהיה הכי סוחפת בשבילכם ובשביל האורחים שלכם. בחרו את האווירה, שתושפע מסגנון המוזיקה, ובדקו רק להקות שעונות על ההגדרה הזו. כך לא תתפזרו בבדיקת עשרות להקות ותישארו ממוקדים, אנו בטוחים שיש לכם עוד ארגונים על הראש- ואין צורך להכביד.

שלב ב:  מוודאים שהמוזיקה בקבלת הפנים שונה מהמוזיקה בשאר האירוע כדי לבדל את קבלת הפנים משאר האירוע, כלומר מהשירים והריקודים בין הארוחות. יש לבחור סגנון מוזיקה והגשה אלגנטית של השירים ובמקביל שלא יהיה מצב בו יגידו המוזמנים "היי, כבר שמענו את זה...".

שלב ג: מחפשים אחר הלהקה המתאימה.

חיפוש להקה לקבלת פנים שתתאים לכם

לאחר שהבנתם איזה סגנון מוזיקה ואווירה אתם מחפשים והגדרתם מה לא תרצו בקבלת הפנים- שלא ישמע דומה מדי לאירוע עצמו - הגיע השלב לחפש את הלהקה עצמה.
המומלץ הוא לחפש כמה להקות וללכת לשמוע אותם באירוע בפועל, רצוי אירוע הדומה לשלכם, כי קשה להשליך מכנס וועדי עובדים למשל לאירוע חתונה קלאסי. אם אין באפשרותכם להגיע לאירוע עצמו – בקשו קליפים וסרטונים שינסו להעביר לכם את האווירה.
אותה להקה לקבלת פנים תלווה את התחלת האירוע ועד לטקס החופה. רפרטואר הלהקה הינו רחב ונוגע בכל הקלאסיקות והשירים האהובים של יבשת דרום אמריקה. אנו מאמינים כי לא תצליחו להתעלם מהמקצועיות לצד התרגשות והתלהבות של להקה לקבלת פנים. נגינה בווליום הנכון, לצד הגשת אלגנטית וסוחפת של מוסיקה אהובה ומוכרת. לעיתים, אין צורך להבין את המילים על מנת להתחבר למוסיקה, ואין צורך להיות "דרום אמריקאי" על מנת להתרגש ממוסיקה איכותית.

בעזרת שלושת השלבים האלו תיצרו קבלת פנים שתהיה שונה ומיוחדת- גם משאר האירועים השגרתיים שנעשים בארץ וגם משאר האירוע שלכם. המטרה היא לתת לכל חלק באירוע את הייחודיות שלו. להקה לקבלת הפנים באירוע תיצור רושם חיובי בלב כל האורחים ותהפוך את האירוע שלכם לחוויה מרגשת ובלתי נשכחת.

קרא עוד : להקה לאירועים
קרא עוד : קבלת פנים לאירועים