ברזילוקו
השאר פרטים
התקשר עכשיו: 052-8751079
או השאירו הודעה ונחזור אליכם בהקדם
הרכב לקבלת פנים

הרכב לקבלת פנים

בין אם התכנסתם לחגוג את האיחוד של חתן וכלה בנישואים, אירוע עסקי של חברה, בר ובת מצווש או לחגוג יום הולדת, המטרה האמיתית של האירוע היא להנציח את הרגע ולחגוג עם האנשים האהובים עליכם. הרכב לקבלת פנים יביא את האהבה והאלגנטיות למרכז האירוע ויתן את האות לכך שמשאירים את השגרה בחוץ לכמה שעות ומכניסים אווירה חדשה ובלתי נשכחת לאירוע.

מטרת ההרכב לקבלת הפנים היא לחבר את האורחים אשר מפסיקים את שגרת החיים שלהם לכמה שעות ומגיעים לאירוע שעומד להתקיים. עבורכם האירוע הזה הוא כל העולם: ישבתם, טרחתם וארגנתם אותו במשך שבועות וחודשים עכשיו שהאירוע מתחיל הגיע הזמן שלכם ליהנות ולקבל את האורחים בכיף.

כניסה לגן אירועים עם מוזיקה מעולם אחר, תזכיר לאורחים שלמשך כמה שעות הם שוכחים מכל הדאגות ונמצאים ביחד על מנת לשמוח עמכם בשמחתכם.

הרכב לקבלת פנים שיכניס אווירה אקזוטית ובלתי נשכחת לאירוע

הרכב קבלת פנים מוזיקלי לקבלת פנים הוא הרכב נפרד בדרך כלל מהדיג'יי שתזמינו למהלך האירוע.

מדובר בדרך כלל בהרכב קטן, המופיע רק לקבלת הפנים ואולי גם מלווה לחופה. ההרכב כולל מספר נגנים המנגנים בלייב במהלך האירוע- ממש כמו בהופעה. המיוחד הוא שכל הרכב מגדיר מראש איזה מוזיקה הוא מנגן ואיזו חוויה הוא עומד ליצור בקבלת הפנים.

עם הרכב לקבלת פנים, לצד הכלים המוכרים כמו גיטרה ותופים, תוכלו למצוא כלים מיוחדים שפחות נפגשים בהם בשגרת האירועים. למשל גווירו, קחון, סורדו וסקסופון ימצאו בכל הרכב קבלת פנים קובני המנגן מוסיקה לטינית. אלה מבינכם שמתכננים להזמין דיג'יי לאירוע או שמדובר באירוע קצר כמו ברית למשל, זו ההזדמנות ליהנות מצוות נגנים חיים ולא רק ממוזיקה ממוחשבת.

קרא עוד : להקה לאירועים