ברזילוקו
השאר פרטים
התקשר עכשיו: 052-8751079
או השאירו הודעה ונחזור אליכם בהקדם
זמר לטיני לאירועים

זמר לטיני לאירועים

אם אתם מחפשים אטרקציה מעולם אחר, כזו ש"תעיף" את הקהל למחוזות הקצב והשמחה ותמלא את האירוע באנרגיה ייחודית אז תרשו ללהקה הלטינית לקנות לכם כרטיס טיסה במחלקה ראשונה לדרום אמריקה...

זמר לטיני ברמה בינלאומית אשר הופיע ברחבי העולם עם ניסיון עצום על רחבות הריקודים ועם תשוקה ברורה לקצב ושמחה יכניס את הקהל ל MOOD הנכון.
הזמר הלטיני שר שירים קצביים בסגנון רגאטון, סלסה וסמבה. כריזמה, כישרון והתלהבות לצד מקצועיות גורמים לזמר הלטיני של ברזילוקו להיות הדבר החם של עולם להקה לחתונות ולאירועים.

לקבלת חוויה מושלמת ומטריפת חושים באירועים, מלווים את הזמר הלטיני מוזיקאים נוספים, מתופפי בטוקדה ורקדניות לטיניות. במציאות בה אנו חיים, בה לקהל הישראלי יש חיבור כמעט טבעי למוסיקה הלטינית ולהרכבים מוזיקליים המנגנים מוסיקה קובנית ורגאטון, מתחבר הקהל באירועים באופן טבעי ואמיתי לקצב ולשירה של הזמר הלטיני.

כאשר המוסיקה זורמת בעורקים

כאשר הגוף ניזון מצלילים אז יודעים שמדובר במקצוענים. זמר לטיני אותנטי לאירועים שגדל והתחנך ברחובות הקצב של דרום אמריקה הוא ה"דבר האמיתי". אין "ליד" ואין "כמעט". הופעה לטינית שנוחתת בכל הכוח היישר באירוע שלך. השירה בסגנון הלטיני דורשת אומנות מיוחדת. לא קל לאחוז במיקרופון ולשיר. אבל הרבה יותר קשה, על גבול בלתי אפשרי, לעשות מוסיקה לטינית אם לא נולדת בדרום אמריקה ולא עברת ילדות מוסיקלית עשירה בצלילים והופעות. 

התפקיד של זמר לטיני לאירועים, הוא לא רק לשיר ולנגן. התפקיד העיקרי הוא להרגיש את הקהל, לרגש אותו ולתת למוזמנים טעימה (חריפה) מהתרבות המוסיקלית התוססת של קובה- קולומביה- ברזיל ומדינות מרכז אמריקה. את הזמר הלטיני מלווים מוסיקאיים נוספים כגון נשפנים (סרסופון, חצוצרה), קלידים ופריקשיין. ניתן להזמין הופעה עם הרכב לטיני מלא או הרכב חלקי. 

הנגנים של הלהקה הלטינית הינם שונים ממוסיקאים "רגילים" הן מבחינת הויזואליות שלהם והן מבחינת כליי הנגינה הייחודיים. תופי הבטוקדה הברזילאית מפיקים צלילים שונים ממערכת תופים סטנדרטית, גם טכניקת הנגינה אינה זהה ודורשת יכולות מיוחדות המותאמות לעולם הקצב הלטיני והברזילאי. 

מוסיקה סוחפת, ויזואליות מרשימה, ויכולת בימתית חסרת פשרות= ברזילוקו.  כבר אמרנו שהזמר הלטיני הוא קצת "לוקו" ?!