ברזילוקו
השאר פרטים
התקשר עכשיו: 052-8751079
או השאירו הודעה ונחזור אליכם בהקדם
הרכב מוסיקלי לחתונה

הרכב מוסיקלי לחתונה

הרכב מוסיקלי לחתונה- מה משפיע על ההרכב? מה ההבדל בין חתונה לאירוע עסקי? איזה סגנונות מוסיקליים מנגים הרכבים לחתונה?

ישנם הרכבים רבים לחתונות המנגנים מוסיקה מגוונת כגון ג'אז, בוסה נובה, מוסיקה לטינית, קלאסית, ישראלית, אייטיז ומוסיקת עולם. ההרכב שאנו מציעים לחתונה הינו הרכב לטיני עם "נגיעות" של מוסיקה קאריבית, רגאטון, סלסה, סון וג'אז.

המלודיה הייחודית לצד ההרמוניה המושלמת יוצרת הרכב מוסיקלי מרגש ואלגנטי לחתונות, כזה שיפתיע את הקהל עם הצלילים המוכרים עם הטאץ' העדין ועם גרסאות קאבר בסגנון רגאטון לשירים מוכרים ואהובים. להקה לאירועים בסגנון לטיני מבטיחה חתונה "טיפה" אחרת, חתונה שאינה חוזרת על עצמה ואינה דומה לרוב המוחלט של החתונות שכבר אתם והמוזמנים הייתם. התחליף המשודרג למוסיקה שמתנגנת ע"י הדיג'יי הוא ללא ספק הרכב מוסיקלי שביכולתו להפיק חיים ולצבוע את האירוע בגוונים מוסיקליים מרגשים.

מה הרכב מוסיקלי לחתונה שלנו מציע? המלודיות שלנו נכתבו על בסיס מקצבים דרום אמריקאים. לעיתים מבקשים לקוחותינו לנגן בחתונה מוסיקה לטינית קצבית המבוססת על תופים קיצביים וכלי הקשה אך לרוב מבוססת המוסיקה הלטינית על גיטרות (קלאסית ובס) לצד מתופף כלי הקשה, קלידן וסקסופון. להשלמת החוויה המוסיקלית אנו מציעים סגנונות לבוש שונים ע"פ הטעם של הלקוח ובהתאם לעיצוב האולם.

ברזילוקו מציעה לכם הרכבים לחתונה - לאירוע בלתי נשכח.

לקבוצות עמים ותרבויות יש הרכבים מוסיקליים לחתונות שונים. ניתן לחלק את ההרכבים המוסיקליים בעולם לפי עמים, קבוצות, ותרבויות. לכל עם ותרבות יהיו הרכבים לחתונה מוסיקליים שונים. מדוע השוני כל כך גדול? משום שהתרבויות בעולם שונות זו מזו. כל תרבות, אימצה לעצמה סוגים שונים של מלודיה. לכן, אחת מהדרכים להבדיל בין התרבויות השונות, היא לזהות את ההבדלים שבין המלודיות השונות. ישנן תרבויות אירופאיות, להן יש מנגינות קלאסיות, והרכבים פילהרמוניים. ישנם עמים שאימצו את תרבות הג'אז.

לכל מלודיה יש מאפיינים ייחודיים

מהי מלודיה? מלודיה היא מנגינה כתובה באמצעות תווים. את המלודיה כותבים על נייר תווים באמצעות תווים ומקצבים שונים. אפשר ללמוד את העקרונות של ניתוח מלודיה במשך שנים רבות, ועדיין לא לגמור ללמוד. יש סוגים שונים של מלודיה: יש מלודיה שקטה, ויש מלודיה רועשת. יש מלודיות, בהן יש צלילים רגועים לאורך כל המלודיה. לעומת זאת, יש מלודיות בעלות סגנון מוסיקלי קטוע יותר. יש מלודיות הכתובות במפתח סול, ויש מלודיות הכתובות במפתח "פה". יש מלודיות הבנויות בסולם מז'ור, ויש מלודיות הכתובות בסולם מינור.

הדרך שבה שפת המלודיה באה לידי פועל, היא באמצעות כלי הנגינה. כל כלי מפיק צלילים שונים. יש כלי נגינה המפיקים צלילים נעימים ושקטים. לעומת זאת, ישנם כלי נגינה המפיקים צלילים צורמים ורועשים. מה עושים כדי להתגבר על הפער? משלבים את הכלים בהרכב, ונותנים תפקיד לכל כלי. יש כלים להם יש תפקיד ליווי צדדי במקטעים שונים. יש כלים שינגנו לאורך כל המלודיה.

תרשו לעצמכם להתרגש מהרכב קבלת פנים לחתונה ותרשו לנו להעניק לכם בחזרה את האהבה שלנו.