ברזילוקו
השאר פרטים
התקשר עכשיו: 052-8751079
או השאירו הודעה ונחזור אליכם בהקדם
נגנים לקבלת פנים

נגנים לקבלת פנים

לקראת המסיבה המרגשת אתם מחפשים אחר נותני שירות שונים שילוו את מהלך האירוע ויעשו אותו למוצלח ומהנה. חשוב מאוד שתבחרו את ההרכב המוסיקלי המוצלח שינעים את קבלת הפנים ויאפשר לכם ליהנות מאירוע מוצלח וייחודילמה חשוב להשקיע בקבלת הפנים? השלב ההתחלתי של האירוע הוא קבלת הפנים. בשלב זה "נוחתים" האורחים שלכם. בין אם מגיעים לאחר נסיעה קצרה ובין אם נסיעה ממושכת מאחוריהם, חשוב לקבל אותם בצורה מכובדת ואלגנטית כזו שתכניס אותם לאווירה של האירוע.

כאשר הם נכנסים לאירוע שיש בו להקה המורכבת מזמרים וכן נגנים לקבלת פנים, הם מקבלים מיד את התחושה החגיגית של האירוע ומרגישים מה הם עתידים לחוות במהלך השעות הקרובות. כולנו יודעים שלכל אירוע יש קצב משלו ואווירה אינדיבידואלית.

לקבלת פנים קסומה ומרגשת

התמהיל של כלל הבחירות של עורכי האירוע יוצרים את ההרמוניה המושלמת ומביאים את ה"תוצר" השלם. לכל בחירה יש משמעות רבה ולכל נותן שירות יש השפעה על מהלך האירוע. אך בגין העובדה שהלהקה והנגנים המלווים את קבלת הפנים מתחילים את האירוע- ההשפעה שלהם גדולה יותר. הם משמשים כמו המפתח לאירוע כולו.
לכן חשוב לבחור נגנים לקבלת פנים מקצועיים ומוכשרים שימלאו את האולם באווירה נפלאה ובאטמוספירה הרצויה. כל אורח שייכנס לאולם יחוש מיד במה מדובר.

נגנים לקבלת פנים - מהן האפשרויות שעומדות בפנינו?

לפני כל אירוע יהיה על בעלי האירוע להחליט איזה "אופי" נדרש לקבלת הפנים ואיזה הרכב קבלת פנים ילווה אותם. מדובר בתחום גמיש מאוד. כל אחד יוכל לבחור בדיוק את נותן השירות המתאים וההולם שאכן יענה על הצורך ויספק את המענה הנדרש לו.

כמובן שהאופציה הזולה היא לבקש מהדיג'יי לנגן את הסגנון המוסיקלי המועדף עליכם מתוך "פליי ליסט" אך לא ניתן להשוות את איכות הצלילים, האותנטיות והרגש המועבר בשירה ונגינה לייב. מי שיש ביכולתו להזמין הרכב מוסיקלי ונגנים לקבלת הפנים ומי שרוצה לקחת את האירוע צעד אחד קדימה לכיוון פחות מוכר ובנאלי אז בחירת נגנים והרכב מוסיקלי לקבלת הפנים הוא פתרון מושלם.

  • הרכב – ההרכב המוסיקלי כולל נגנים לקבלת פנים מהשורה הראשונה אשר מנגנים על גיטרה קלאסית, סקסופון, קלידים, תופים ופריקשיין. כל שילוב יביא לקבלת הפנים "touch" אחר וייחודי.
     
  • ויזואליות – לבוש הנגנים בקבלת הפנים יכול להיות מותאם לטעמכם האישי ולעיצוב אולם/ גן האירועים.אנו מאמינים כי הנגנים בקבלת הפנים צריכים להשתלב לאופי האירוע מצד אחד ומצד שני ליצור את אופי האירוע.
     
  • שירים – ההרכב המוסיקלי והנגנים של הלהקה לאירוע מנגנים מוסיקה לטינית מוכרת ואהובה. הגשת השירים הינה אלגנטית ורכה ואירוע יצבע בצלילים קסומים ומרגשים.

ההרכב המוסיקלי והנגנים של הלהקה שלנו מציעים טיול מוסיקלי אלגנטי ומרגש ביבשת דרום אמריקה לצד ביצועי "קאברים" לשירים מוכרים ואהובים. חשבו על האירוע שלכם ונסו לדמיין את עצכם במקום האירוע. מה תרצו לשמוע? איזו אוירה תרצו לחוש במקום? על פי התשובות שלכם לשאלות אלו תוכלו להמשיך הלאה בתכנון האירוע ובסיכום הדברים מול הלהקה.